wandelmetonsmee.reismee.nl

Volbracht

We hebben boodschappen gedaan en Toon en Truus koken en Christien doet niks dus de taken zijn goed verdeeld. Tijdens het koken ineens geen gas meer en al de kookpitten waren uit . Truus in haar beste Spaans om hulp gevraagd . Wij koken toch niet met de kookwekker en op de Camino smaakt alles. Heel Holland bakt team. Wij zijn inmiddels Santiago de Compostela binnen gelopen met een hagelbui en daarna regen en erg koud het was 11 graden. Iedereen meteen schuilen in een Kappelletje met Maria van Fatima als afbeelding. Kreeg ook nog een bericht van Jan Kapiteins vanuit Lourdes door dat daar de zon volop schijnt. Wij hebben inmiddels een prachtige alberge: geregeld door Toon en hartstikke duur en Stieneke moet enkele trappen omhoog maar liefs 65 treden . Ja ze denken ook nergens aan. Hier blijven we 1 nacht i.v.m. Bezuinigingen . Stieneke heeft vis besteld kosten 40 euro en wij hebben er niet van gegeten ( inktvis ) die zuignapjes waren wel erg taai .Daarna de Kathedraal bezocht . Morgen natuurlijk weer , hij staat ook weer in de steigers . We blijven 5 dagen hier want we hebben nu vakantie en gaan een dag naar Finestere met de bus . Groetjes vanuit Santiago en wij steken natuurlijk voor alle vrienden en familie een kaarsje aan.

Joke en peter

Gefeliciteerd geniet er nog even van

Roos

Wauwww dat moet toch gewéldig voelen na zoveel ontberingen! Ik ben ontzettend trots op jullie! Geniet ervan en maak heel veel foto's. Mijn oma zei vroeger altijd dat als je in een kerk komt waar je nooit bent geweest dan mag je een wens doen. Aan niemand vertellen dan komt hij uit! Xxxxxxxx

Roos

Laat het ff tot je doordringen, je bent nu in Santiago de Compostella!!!!

Maria Hendrickx

Hallo wandellaars
Hartelijk gefeliciteerd jullie hebben het goed gedaan.
Dat hadden jullie ook verdiend!!!Ook wel wat afgezien maar dat hoort er ook wel bij.
En nou lekker nog wat na genieten ?
Nog veel vakantie plezier .
Groetjes Rien Maria

Tonny martens

Gefeliciteerd en lekker genieten

Christien Bruurmijn

Gefeliciteerd!!!! Wat moet dat een heerlijk gevoel geven. Nog een hele fijne week.
Marianne van den Heijkant

Lies

Hartelijk Gefeliciteerd,het is jullie samen gelukt om te voet naar Santiago te gaan,ik wens jullie daar nog hele mooie dagen samen, geniet ervan.'n hele mooie dagreis naar Finestere,de groeten aan Jacobus en dat hele mooie Wierookvat Truus jij weet wel wat ik bedoel.

groetjes.

Anka van wijmen

Truus wat een geweldige verhalen. Ook ik heb een kaarsje opgestoken wat kilometers noordwaarts in Lourdes en zag de pyrenee"en maar wel vanuit een vliegtuigraampje! Goede thuiskomst en tot weldra. Anka