wandelmetonsmee.reismee.nl

Droger

Hoi allemaal ,het word hoe langer hoe gekker want nou zit ik te wachten tot de droger klaar is ,ons Stieneke in bed en Toon in de douche . We hebben vandaag een mooie viering gehad met veel pelgrims en veel mensen eren hier Maria . Eerst de Rozenkrans en daarna de Eucharistieviering . Het is wel geheel in het Spaans maar het saamhorig gevoel was sterk . Er zijn de laatste 100 km veel jonge mensen . De schoolgaande jeugd krijgt namelijk punten als zij 100 km de Camino meelopen in de vakantie tijd . Zoiets als een bonis in je schoolrapport .Wel heel leuk die jongelui brengt een goed sfeertje op de slaapzaal . Wij hebben wel geluk met het weer . Een beetje zon en geen wind .het is in de ochtend koud maar al snel stijgt de temperatuur .s’middags de een zonnetje van ongeveer 22 graden en s’avonds word het weer koud . Maar ik lig vroeg op bed behalve vandaag . Ik ga nu naar de kelder ( daar staat de droger ) en dan kan ik hopelijk ook naar bed , want morgenvroeg maakt ons Stieneke mij weer om 7 uur wakker . En nu Truste . Groetjes

Reacties

Reacties

Roos

Goedemorgen allemaal! Ooo Truuske ik kan me voorstellen dat je met die droger niet zo blij was als je wilt gaan slapen. Jullie maken mooie ervaringen mee. Hou vol en veel plezier. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!