wandelmetonsmee.reismee.nl

Koud koud

Vanmorgen om 10.00 uur in een prachtige kerk en ook nog van de koster een mooie stempel gekregen in ons pelgrimspaspoort . Daarna was het al snel over met de pret het begon namelijk te regenen. Nou dat is meteen een verkleedpartij . Rugzak af open en regenpak zoeken aandoen 3 meter lopen en de zon schijnt weer dus regenpak weer uit en weer in de rugzak. Dan weer afdalen dus allemaal de stokken weer afstellen. Het is vandaag echt eendag van jas aan jas uit stokken enz. Ook heeft Truus inmiddels uitslag op haar benen het zal wel van de kou of de warmte zijn . Ook onze toon heeft last van een dikke voet maar Truus heeft een hele apotheek bij zich daarom is haar rugzak ook zo zwaar maar de middeltjes komen van pas. Truus wilde nog wat zeggen maar haar geheugen werkt niet meer zo best . Groetjes van ons allemaal . De berggeitjes

Wim

Hallo berggeiten,
Het zal wel aan het weer liggen van de dikke voeten en uitslag. Maak gebruik van de middeltjes zodat ook de rugzak minder zwaar wordt. Geniet verder van de mooie omgeving, stempels en wat verder op jullie tocht tegenkomen.

Roos

Goedemorgen berggeitjes, vandaag hopelijk betere dag! Kanjers zijn jullie! Ff dikke knuffel voor alle 3 XXX

Maria Hendrickx

Hallo Berggeitjes
Zo dat is wel afzien !!!Regen kleren aan regenkleren uit dat is dan wel een goede trainning.
Dus dan ben je morgen helemaal in een goede conditie.
Hopen voor morgen op beter weer .Veel Succes jullie zijn echte kanjers Topp.
Groetjes Maria

Julia en frits

Er gebeurd weer genoeg . En ik kijk er van op dat truus buitenshuis voor een ontbijt gezorgt heeft,,,,!!!! Heb ik op onze vakanties nooit mee gemaakt ...............Maar bedenk maar zo, na regen en sneeuw komt weer zonneschijn ook hier in Nederland, Succes en beterschap iedereen