wandelmetonsmee.reismee.nl

Kiezel en keienpad

Kleine mededeling ,vandaag fit opgestaan en aan de wandel om 8 uur naar het kruis Cruz de Ferro . Eindelijk bereikt na een zware klim bij het kruis waar de pelgrims zijn steentje weglegd. Toen die steile en gevaarlijke berg weer af en aangekomen bij de herberg van de tempeliers . Lekker aan de koffie en daarna in een kring voor het ochtend gebed . We hebben gebeden voor onszelf en voor jullie thuis . Inmiddels weer een fijne albergue gevonden en nu gaan we eten / douche / en naar bed . Truste en groetjes van Toon , Stieneke, en Truus

Juli’s en frits

Ga zo door en hou vol en nog veel plezier

Lies

mooi om in jullie voetstappen mee te lopen, dank voor de foto's en de verslagen.
ik doe deze week de Kapel open dus, elke dag 'n kaarsje en weesgegroetje voor jullie, het ga jullie allen goed.

Wim

Hallo daar,
Kan me het kruis nog goed herinneren en heb daar ook wat achter gelaten.
Geniet wat verder op jullie pad komt en stuur de verhaaltjes en fotoos maar door.
Veel succes verder en rustig aan

Anja M.

Leuk om te lezen dat het goed gaat. Geniet ervan en ga zo door!