wandelmetonsmee.reismee.nl

Koud water douche

Gisteren veel te warm voor het wandelen van onze Camino. Gezellig en goed zijn terrassen. Het eten is altijd goed en lekker we bestellen met gebarentaal. en elke keer is het lekkker wel veel konijnenvoer. Vanmorgen moest Truus van de vrijwilliger van onze auberge haar bed uit het was omstreeks 6.00  uur .. grote straf voor haar dit tijdstip. Toen wassen en opmaken was een hele toer  elke keer viel het licht uit via die sensor zuinige spanjaarden.. Onze beentje zijn nog goed. Toon was vanmorgen niet zo lekker in zijn velletje. maar na de lunch van Truus ging het wonderbaarlijk weer goed met onze Toon .  Christien zit te typen en Truus let op de typfouten en zorgt dat er geld gaat in de computer. . Wij wandelen rustig. en ik draag regelmatig ons truus haar rugzak jaja ze heeft het weer voor elkaar geef christien maar de zwaarste rugzak. terwijl ze bij de fysio loopt in nederland voor haar rug. en voor haar COPD .  Ik krijg opdracht van mijn grote zus om er ook nog een foto bij te sturen maar jullie weten dat ik geen computeropleiding heb gehad . 

Reacties

Reacties

Wim

Hoi daar,
Zorg goed voor elkaar en de morgenstond heeft goud in de mond Truus. Dus vroeg uit de veren. Geniet en verder rustig aan als jullie weer thuis zijn is het voortaan vegatarisch eten en dat heet zo en geen konijnenvoer,ha
Ps leuke verhaaltjes

Maria Hendrickx

Hallo allemaal
Zo te horen gaat het jullie alle drie goed af!!!Zo af en toe wat konijnen voer met een lekker stukje bief erbij Mmmm
Lekker weer op z,n tijd een terrasje wat wil je nog meer.
Nog veel wandel plezier het ga jullie goed
Groetjes Rien Maria

Roos

Zo wat een bikkels zijn jullie toch! Een beetje afzien hoort erbij, maar ik neem er mijn petje voor af hoor. Goed bezig!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!