wandelmetonsmee.reismee.nl

foute douche

Gisteren veel te warm voor het wandelen van onze Camino. Gezellig en goed zijn terrassen. Het eten is altijd goed en lekker we bestellen met gebarentaal. en elke keer is het lekkker wel veel konijnenvoer. Vanmorgen moest Truus van de vrijwilliger van onze auberge haar bed uit het was omstreeks 6.00 uur .. grote straf voor haar dit tijdstip. Toen wassen en opmaken was een hele toer elke keer viel het licht uit via die sensor zuinige spanjaarden.. Onze beentje zijn nog goed. Toon was vanmorgen niet zo lekker in zijn velletje. maar na de lunch van Truus ging het wonderbaarlijk weer goed met onze Toon . Christien zit te typen en Truus let op de typfouten en zorgt dat er geld gaat in de computer. . Wij wandelen rustig. en ik draag regelmatig ons truus haar rugzak jaja ze heeft het weer voor elkaar geef christien maar de zwaarste rugzak. terwijl ze bij de fysio loopt in nederland voor haar rug. en voor haar COPD . Ik krijg opdracht van mijn grote zus om er ook nog een foto bij te sturen maar jullie weten dat ik geen computeropleiding heb gehad .

Tonny martens

Jullie zijn goed bezig volhouden zo?☀️

Christien Bruurmijn

Die Truus, toch een te zware rugzak?
Groetjes, Marianne van den Heijkant